kleine update - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Plien - WaarBenJij.nu kleine update - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Plien - WaarBenJij.nu

kleine update

Door: Plien

Blijf op de hoogte en volg Plien

11 Juni 2007 | Suriname, Paramaribo

Heej iedereen,

Hier even een kleine update vanuit Paramaribo. Inmiddels is het nog maar 4 weekjes hier en gaat de tijd nu echt razend snel.
Vorig weekend heb ik me weer in de regen vermaakt, alleen toen in Overbridge. Over een modderige bauxiet weg waar we bijna in een slip de jungle in raakte, maar gelukkig hadden we een goede chef en zorgde die ervoor dat de auto toch rechtdoor bleef rijden. Daar echt een hele fijne dag gehad, want tjaa het was er immers niet zo heel erg druk.
In afgelopen week hebben Kim en ik de laatste enquetes afgelegd, waardoor we nu de conclusies enz enz mogen gaan trekken. Kortom het eind komt nu echt in zicht. En afgelopen weekend heb ik me ook weer goed bezig weten te houden. Op vrijdag ben ik samen met maaike en Gio naar een Jamsessie geweest, was erg leuk om eens mee te maken hier. Zaterdag ben ik met Maaike naar de stad geweest en heb ik foto's gemaakt van de omgeving. En 's avonds hadden Maaike en Suus een barbeque en dat was ook weer super gezellig.
Gisteren met Maaike en Sarah gaan zwemmen en eindigde de dag iets anders dan gepland, want Suus heeft een roofoverval meegemaakt en is van haar fietsafgetrapt. Dus wij naar huis...Ja was toch wel een vreemde afsluiting van het weekend. Ook echt gewoon super kut dat zoiets hier gebeurd en vooral omdat het nu Maaike en Suus is overkomen.
Vanmiddag ga ik met Sarah onze trip naar de Voltzberg vastleggen, waar we donderdag t/m zondag heen gaan. Hoop echt dat we mooi weer hebben, want afgelopen week is het eigenlijk best mooi weer geweest. Volgende week dus weer een verhaal over een tripje als het goed is.

Liefs Plien

  • 11 Juni 2007 - 13:53

    Stijn:

    He Paulien,

    Nog steeds leuk om al die verhalen te lezen en te zien dat je het naar je zin hebt daar.

    Ik spreek je over vier weekjes wel weer als je weer terug bent in NL.

    Groetjes Stijn

  • 11 Juni 2007 - 17:30

    Cyntia:

    Eind is in zicht! Veel succes met het afronden van jullie onderzoek...(ik ben daar op school nu ook mee bezig en in de analyse gaat meer tijd zitten dan we hadden verwacht! Maar ja, we hadden dan ook enquetes en interviews en 11 deelvragen die we moeten beantwoorden...morgen oefenpresentatie, hoop dat het gaat lukken.) Maar goed,nog 4 weekjes dus. Hoop dat je het nog gezellig kunt afronden daar en dat alles op tijd af komt. Veel plezier nog het laatste maandje!

  • 12 Juni 2007 - 19:25

    Mam:

    momenteel ook in nederland tropische buien, tot nu toe niet in Venray.
    Inderdaad eind in zicht, maar geniet nog even van suriname. Veel plezier komend weekend.
    liefs mama

  • 18 Juni 2007 - 10:01

    Deb:

    hey lieverd,
    hopelijk is de natuur daar net zo mooi als hier, ik geniet echt emt volle teugen. Ben blij dat je het naar je zin hebt nu, geniet ervan!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Plien

In april vertrek ik met mijn fiets en vier fietstassen richting Tibet. Een reis van tegen de 10.000 km. Er is alleen nog één maar. Ik moet mijn scriptie nog eerst afmaken.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 7362

Voorgaande reizen:

01 April 2007 - 01 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: