Mijn eerste reis - Reisverslagen van Plien - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Plien - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Over bijna twee maandjes is het zover dan gaan Kim en Ik naar Suriname voor onze stage bij het LISP in Paramaribo. We moeten echt nog super veel regelen, maar dat komt vast en zeker allemaal goed. Ik hou jullie op de hoogte als ik meer info heb over wanneer ik vlieg enz enz...

xx Plien

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2007

Van Nickerie salsadansend naar white beach

25 Juni 2007

Viswijf in Groningen

18 Juni 2007

Voltzberg

11 Juni 2007

kleine update

28 Mei 2007

super weekend
Plien

In april vertrek ik met mijn fiets en vier fietstassen richting Tibet. Een reis van tegen de 10.000 km. Er is alleen nog één maar. Ik moet mijn scriptie nog eerst afmaken.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7361

Voorgaande reizen:

01 April 2007 - 01 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: